lördag 7 december 2013

Under min kjol.

Milda matriser, den här skitbloggen slog besöksrekord igår. Kan i och för sig bero i den skandalösa nyheten om att jag plötsligt vaknade som singel. Men jösses, inget är så tråkigt att det inte kan bli en good story eller hur?

Tänkte fortsätta på den skandalösa banan och visa mig inför er med uppdragen kjol. Här, titta:


Där vart ni smått besvikna, erkänn?

Det vart inte jag! Meningen är ju att jag ska visa upp mitt absolut bästa vintertips - vintertät kalsong som tillåter kjoltyg som en annan, glatt (stads)cykla hit och dit och lite hit igen utan att behöva dra på sig massa pants och urinvägsinfektioner.

Och det bästa med kalsongen?

Yes, du kan använda den till skidåkning / långfärdsskridskoåkning / vilseledande inlägg / mm också! Finns på valfri friluftshandel och kostar runt fyrahundralappen. Men värt, mitt absolut bästa plagg (har två till och med).

Nu ska jag ta min kalsong till klubbspinningen. Ha en kalaslördag!

3 kommentarer :

  1. ah ja gunde kallingar dom är bra att ha, fast denna vinter slipper ja använda dom om ja nu inte har bra läkekött nu alltså

    SvaraRadera
    Svar
    1. :( men. fasiken, ere så illa? *klapp klapp*

      Radera
    2. jepp bröt vänstra lårbenshalsen i onsdags så nu är ja borta ifrån cyklingen i nästan 2 månader

      Radera