onsdag 2 oktober 2013

If you really wanna look like a pro, you gotta have a cowbell.

Hej.

Sitter här, lyssnar på Snowstorm och Magnum Bonum, apropå ingenting liksom, och funderar på en sak. Var någonstans kan jag får tag på en sån där gluckande koklocka att göra sådana där publika cx-ljud med när det är dags för SM? Det är ju som de säger att:

If you’re serious about being an A-class fan, or at least hoping to not look like a Fred, you need to be equipped for success. And no, your quiver of 15-pound bikes, Dugast-equipped carbon back-up wheels, begging-to-be-worn-without-a-helmet Rapha knickers, and $20-an-ounce-imported embrocation won’t help you here. If you really wanna look like a pro, you gotta have a cowbell (Cyclocross Magazine)

Vill köpa in ett gäng för framtida bruk.

Förresten, mäktigt, både triathleten Lisa Nordén och landsvägsprinsessan Emma Johansson kommer att köra SM i år. Kommer att bli en fantastisk dag!

(även om jag kommer att stå och gråta och känna mig som Anna när hon sjuk missade Stockholm Triathlon eftersom jag helst av allt också hade startat, om än bortseedad längs bak i gyttjan liksom)

Så, var jag kan få tag i koklockan?

Som helst ska se ut som de nedan. Så klart.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar