söndag 15 september 2013

Ett blött KM och grattis gästbloggarn!


Hej.

Imorse fick jag gå upp riktigt tidigt. Usch, segt var det! Mör i benen, dels efter fredagens dödsjympa med Alex Pantchev (som är typ intensivjympans kung?) och dels efter det spännande jag och Tony ägnade oss åt ute på Björnö igår.

Anna kom över vid åttatiden, jag hoppade på damtrallan och så cyklade vi iväg söder om stan, ut till Hässlö där Västerås CK:s klubbmästerskap i linje skulle avgöras. Vädret var piss! Det regnade hela vägen ut till Hässlö. Om det gjorde det lite lättare att leva med det faktum att jag återigen skulle bli en DNS? Nä, inte alls. Speciellt inte med tanke på att det var enbart fem startande totalt - tre herrar och två damer. Men skitsamma, blev i alla fall glad över att återse Ewa och peppade Anna till att vara med och köra istället för att stå funkis. Vilken tur att hon hade valt racern framför trallan! Och vilken tur att hon startade... för hon råkade nämligen ta och vinna kalaset!


Bland herrarna vann Tony och något annat hade ju varit otänkbart.

Så nu sitter jag och försöker torka till här på jobbet. Ska jobba ett par timmar och sedan så blir det söndagsmys för mig och klubbmästaren. Misstänker att det blir en hel del CX-snack... Det är nämligen nya häftiga grejer på gång. Kan tänka mig att Johan hintat lite om det om jag inte misstar mig.

Puss!

//blöt katt

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar