onsdag 3 april 2013

Vårhjärta och grusflykt.




hej.

Känns som det börjar gå åt rätt håll nu, det där med våren. Unnade min rygg (eller genomled egentligen, men måste vara positiv) ett corepass igår och känner mig sådär lagom sönderstretchad. Får hoppas att det ger resultat, det att jag ägnar så mycket dyrbar (cykel)tid åt core.

Känner mig sådär drömsk. Måste vara ljuset, måste vara all den musiken som spelas i min skalle just nu. Benen får dock banne mig vara allt annat än drömska ikväll, här ska det plågas!

Om en halvtimme byter jag om till lycra och hoppar på rosen. Det är nämligen dags för årets första riktiga klubbrepa som bästa Valle och Grannen tagit initiativ till (bra gjort grabbar!). Har vi tur så blir  vi minst 10-12 ikväll, alldeles lagom. Måste först hitta ut till Anundshög (vikingaminnet på bilden ovan), usch på stadsgruset.

Är förresten snart klar med den andra lektionen i dejtingskolan, spännande va. Har dock kört fast lite vid en punkt, måste fundera lite, ska ju faktiskt vara användbart också, inte bara roligt.

Och eftersom jag känner mig sådär alldeles vårig så är det ju dags för en vårig musiklista jag tänkte dela med er.

Puss!

2 kommentarer :

  1. känns som att det spritter i kroppen nu när solen tittat fram och det äntligen snart är vår!

    låter underbart med cykling ute!

    SvaraRadera
  2. Ja den där "högen" brukar man passera(träningsrunda när jag är i trakten) ett gäng gånger under sommaren :)

    SvaraRadera