onsdag 13 mars 2013

I fought the gym and I won


Hej.

Jag är glad.

Dels så lyckades jag genomföra ett svettigt gympass (missade Testosteron-Gunnars spinning igår, blev tvungen att köra #botgöring dvs. det tråkigaste jag vet - gym). Det blev 5 km trampmaskin (heter det så?), 2 km rodd och 3 km på löpbandet (hög pulsprocent på alla aktiviteter). Och sen lite rygglyft. Mycket ryggfokus nu, som ni ser.

Och dels så kommer Grannen min - som dessutom gjort mig så glad, så glad genom att berätta att han ska med till Mallis om en månad - och hämtar mig strax. Vi ska ju genomgå del två av motionsdelarkursen i Västerås CK:s regi. Kul kul! Reportage kommer senare förstås!

Annars har jag jobbat som en idiot idag. Därav bloggfrånvarande.

Ha en bra kväll

Puss!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar