fredag 19 oktober 2012

Fredagstankar

Ute är det grått men här inne

alltså i själen! -

är det varmt och skönt.

Jag börjar bli klar med ett jobb som tagit nästan all min vakna tid och energi de senaste veckorna.

Jag hade ett till synes misslyckat men egentligen riktigt lyckat (tack, tack kära damer för era ovärderliga tips och idéer!) möte i Stockholm igår.

Jag fick dessutom pussa en hel kväll på den kanske sötaste hjässan i världen tillhörande en sexårig lillebror.

I helgen fyller min Peter år och det ska firas!

Träningsmässigt har jag tyvärr inte nått mitt veckomål på minst sex timmar intensiv träning (förutom vardagsmotion, promenader, stretching o d) men veckan är ju faktiskt inte slut än. Verkar bli en del spinning imorgon och på söndag...

Och så avslutar vi detta positiva inlägg med lite glada minnen från årets kanske mysigaste fest!


Visst är det skönt med fredag?

1 kommentar :