tisdag 25 september 2012

Lite bloggnyheter…

Nu när jag är ordentligt sjuk, däckad hemma och det känns som om det bodde en hel bilskrot i min hals så har jag ändå tänkt på er och passat på och infört lite ändringar här på bloggen. Ombytet förväxlar eller hur var det?

Först och främst så har jag gjort bloggen lite fetare. Dels så går vi mot tuffa vintertider, dels så vill jag slippa ha all sidoinformation på en sida. Så nu - tadaa… - i äkta Apple-stil så har vi två kolumner istället för en! Fiffigt, va? *lill-utvecklarn*

Sen så har jag äntligen pallat mig att skaffa en sån där Facebook-sida. Tanken är väl att ni ska göda mitt ego. Nädå. Tanken är snarare… Äsch, tanken ÄR att ni ska göda mitt ego dvs. sprida ordet vidare till era polers ute i det blå. Idén snoddes av (förutom alla andra med FB-sidor) av medbloggarn Swyzak - göd hans ego med lite vettja! :) 

Och till slut så har jag infört…

OMG you bastard! - tänker ni säkert

reklam på Cykelkatten. Ni vet, den där fyrkantiga gula lådan högst uppe till höger. Som det står "One more smile" på. Trycker ni på lådan så kommer ni till en webbaffär där ni kan köpa snygga designprylar från bl a Frank Dandy, Odd Molly och såna till sjyssta priser - plus att hela förtjänsten går till barn i de länderna där de har det minst sagt "sämre ställt". Barn får kläder, skolböcker, skor mm som möjliggör deras skolgång. Detta samarbete har jag inte kunnat tacka nej till. Så hoppas ni står ut med den gula lådan ett tag… och kanske klickar på den då och då.

Så här är de ju, de små förändringarna!

Vad sägs, tummen upp eller tummer ner?

I'm all yours,

Cykelhalsen Bilskrot AB

4 kommentarer :