lördag 11 augusti 2012

Rapport uppifrån Mora!

God morgon från sovsäcken! Passade på att ta lite sovmorgon :)

Det blev stressigt imorse, hade satt väckarklockan på 6 men så var den visst inställd på "enbart vardagar" - vilket innebär att den ringde aldrig. Tur att jag vaknade av mig själv strax före sju i alla fall! Då gällde det att snabbt ordna en rejäl ta-med-frulle till älsklingen medan han "kittade upp sig" inför starten. Har nu fått sms från starten, så han har iaf hunnit. Stolt över startnumret hans - som berättigar till den snabbaste motionsklassgruppen!

Moi, ska nu upp och "kitta upp mig" inför min cykelrunda idag. Det blir nog lvg Sollerön - fika - tillbaka och, om jag hinner (vilket är tveksamt, vill ju se både eliten och min egen cykelstjärna gå i mål) - lite Zornkonst på Zornmuseet här i Mora.

Hoppas på att få knäppa lite kort idag, på återseende!

/Latkatten

1 kommentar :