tisdag 12 juni 2012

Squirt für alle!

Oj. Har varit i smärre affekt, deppat över foten samt kört bil som en galning (i tjänsten). Därav - dåligt bloggande. Men jag lever, om än ett knappt cykelliv. Helvete säger jag bara, helvete. Har i alla fall tagit hem racern (den brukar stå på jobbet för det ligger nära VCK:s mötespunkt för träningstillfällen). Tvättat henne och så. Ska linda om styret imorgon är tanken.

Så får jag en kommentar från min mystiska granne Mattias som verkar en sjujävel på att tvätta!
Nu är det dax igen! Tvätt och rengöring/smörjning av växlar. Jag hatar knastrande kedja!
Mattias! Jag har en lösning till dig! Och inte bara vilken lösning som helst. Den är tysk, tillverkad i Südafrika och heter

SQUIRT

En flaska äkta Squirt.

Och då slipper man kedjefettssvärta på knogarna på köpet :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar