tisdag 5 juni 2012

Hallojs! Ni har väl inte missat den fantastiska appen Instagram? Jag är helt beroende utav den. Nästan lite för beroende, få bilder når ut till "allmänheten" före en Instagram-omgång... Jag heter förresten Lyckokatten på Instagram, in och följa vettja så ser jag era fina bilder också.

Tänkte här att vi kunde kika på lite cykelrelaterade insta-bilder från den senaste tiden!

Jag står och trampar otåligt i startfältet på Västeråscykeln (30 km). Kalasväder, härlig stämning!

Jag, inte speciellt utmattad men desto gladare efter tre soliga mil. 
Min älskade 1200-kronors-damtralla från Biltema nedanför Anundshög i Västerås.
Ibland tar jag damtrallan ut till skogen. Tro mig, det finns en viss charm i prestigelöshet och underhållsfrihet.

Definitionen av NICE! - en iskall Cola med citronbit i, på ett cyklistcafé i Petra på Mallis. Efter en svettig, jobbig tur.

Förbannad efter att min (hyr)cykeldator plötsligt nollställt sig mitt i ett långpass längs Mallis östkust.
Kall, smått vilse och hungrig. Men likväl...

...förbaskat kär i min hyr-Orbea Orca, kanske bästa cykeln jag suttit på.
Här, poserandes vid slutet av backen som ledde från där vi bodde till vägen mot Arta/Can Picafort.

Glad Rapha-kittad man utanför Raphas shop & café i Can Picafort, Mallis.

Minne från en av vårens allra första cykelturer. Min & P:s cykel utanför grilen i Köping.
På väg mot Thåström i Örebro...
(Cykelturen slutade med att vi blev upplockade av ett gäng ängla-raggare som gav oss skjuts in till Örebro, men det är en annan story!)
Ja, det var de bilderna för den här gången! Ni glömmer väl inte att följa @lyckokatten på Instagram?


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar